27.3.20

‼️#بیماری_کرونا #بوشهر #برازجان #بوشهر 🔻این روزا سپاه ماسک ها رو احتکار کرده ولی امروز دیدم در سوپرمارکت ها زدن که ماسک موجود است. یک عدد ماسک را به ۴۵ هزار تومان می فروشند. 🔻نیروهای سپاه و بسیج که سمپاشی میکنند و فاکتور هم می زنند تا از دولت پول بگیرند. 🔻شب ها در حین سمپاشی مزدوران سپاه با ماشین سپاه در خیابانها گشت می زنند و از بسیجی ها عکس می گیرند که بگن ما هم فعالیت می کنیم. 🔻مزدوران بسیجی طوری سمپاشی می کنند که هیچ تاثیری ندارد. بیشتر معرکه گیری و مسخره بازی در می آورند. 🔻در بوشهر تعداد۱۰ تا ۱۵ نفر فوتی بوده است. تاکنون در برازجان فوتی نبوده است. 🔻برخی می گویند که تعداد مبتلایان در استان بوشهر ۵۱۰ نفر است ولی فک می کنم که بیشتر از این باشد. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️#بیماری_کرونا
#بوشهر #برازجان #بوشهر
🔻این روزا سپاه ماسک ها رو احتکار کرده ولی امروز دیدم در سوپرمارکت ها زدن که ماسک موجود است. یک عدد ماسک را به ۴۵ هزار تومان می فروشند.
🔻نیروهای سپاه و بسیج که سمپاشی میکنند و فاکتور هم می زنند تا از دولت پول بگیرند.
🔻شب ها در حین سمپاشی مزدوران سپاه با ماشین سپاه در خیابانها گشت می زنند و از بسیجی ها عکس می گیرند که بگن ما هم فعالیت می کنیم.
🔻مزدوران بسیجی طوری سمپاشی می کنند که هیچ تاثیری ندارد. بیشتر معرکه گیری و مسخره بازی در می آورند.
🔻در بوشهر تعداد۱۰ تا ۱۵ نفر فوتی بوده است. تاکنون در برازجان فوتی نبوده است.
🔻برخی می گویند که تعداد مبتلایان در استان بوشهر ۵۱۰ نفر است ولی فک می کنم که بیشتر از این باشد.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar