19.3.20

#اختصاصی راسویاب مهرداد بلند اختر #سهند #آذربایجان_شرقی مزدور «مهرداد بلند اختر» یکی از عوامل جاسوسی و اطلاعاتی و کسب اخبار مردمی در شهر جدید سهند در تبریز است که روابط بسیار نزدیکی با آخوند «محمد منیب» امام جمعه شهر جدید سهند دارد. وی با کسب اطلاعات از معترضین آبان ۹۸ و در اختیار قرار دادن اسامی و مشخصات آنان به سپاه شهرستان اسکو از طریق سرهنگ پاسدار «جهانی پور »، با اطلاعات سپاه همکاری می کرد. وی همچنین، چندین بار اقدام به هتک حرمت و تجاوز به نوامیس مردم در شهر جدید سهند نموده اما با حمایت‌های مأمورین اداره آگاهی، از تعقیب و مجازات مصون مانده است. آدرس:‌ آذربایجان شرقی،‌سهند، فاز یک، محله۳، مجتمع تجاری نفیس، پلاک ۹، فروشگاه فروش لوازم آرایشی همراه: 09144184330 اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#اختصاصی راسویاب
مهرداد بلند اختر #سهند #آذربایجان_شرقی  
مزدور «مهرداد بلند اختر» یکی از عوامل جاسوسی و اطلاعاتی و کسب اخبار مردمی در شهر جدید سهند در تبریز است که روابط بسیار نزدیکی با آخوند «محمد منیب» امام جمعه شهر جدید سهند دارد. وی با کسب اطلاعات از معترضین آبان ۹۸ و در اختیار قرار دادن اسامی و مشخصات آنان به سپاه شهرستان اسکو از طریق سرهنگ پاسدار «جهانی پور »، با اطلاعات سپاه همکاری می کرد.
وی همچنین، چندین بار اقدام به هتک حرمت و تجاوز به نوامیس مردم در شهر جدید سهند نموده اما با حمایت‌های مأمورین اداره آگاهی، از تعقیب و مجازات مصون مانده است.
آدرس:‌ آذربایجان شرقی،‌سهند، فاز یک، محله۳، مجتمع تجاری نفیس، پلاک ۹، فروشگاه فروش لوازم آرایشی
همراه:
 09144184330
اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.
🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar