26.3.20

‼️#بیماری_کرونا #دورود #خرم_آباد #لرستان 🔻در آماری که فرمانداری دورود برای وزارت کشور مخابره کرده گفته شده که ۴۶ نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند. در آمارهای رسمی تعداد فوتی ها ۸ نفر اعلام شده که درست نیست. آمارهای واقعی هیچوقت بصورت رسمی از رسانه ها و از طرف مسئولین اعلام نمی شود. 🔻یکی از مسئولین استانداری لرستان گفته است که در شهرستان خرم آباد تنها ۲۵۰ فوتی داشته اند. 🔻مراکز بهداشتی خرم آباد بیماران کرونایی را پذیرش نمی کنند و به آنها گفته می شود که در خانه های خودتان قرنطینه شوید. 🔻توزیع ماسک در لرستان در اختیار سپاه و هلال احمر و اداره بهداشت می باشد. دوستان و آشنایان و فامیل در اولویت توزیع آنان هستند. هر روز تبلیغ می شود که فلان تعداد ماسک تولید شد اما هر جا که می رویم ماسک پیدا نمی شود. معلوم نیست که این ماسکهای تولیدی که صدا و سیما لرستان از آنها صحبت می کند کجا هستند که مردم به آنها دسترسی ندارند. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️#بیماری_کرونا
#دورود #خرم_آباد #لرستان
🔻در آماری که فرمانداری دورود برای وزارت کشور مخابره کرده گفته شده که ۴۶ نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند. در آمارهای رسمی تعداد فوتی ها ۸ نفر اعلام شده که درست نیست. آمارهای واقعی هیچوقت بصورت رسمی از رسانه ها و از طرف مسئولین اعلام نمی شود.
🔻یکی از مسئولین استانداری لرستان گفته است که در شهرستان خرم آباد تنها ۲۵۰ فوتی داشته اند.
🔻مراکز بهداشتی خرم آباد بیماران کرونایی را پذیرش نمی کنند و به آنها گفته می شود که در خانه های خودتان قرنطینه شوید.
🔻توزیع ماسک در لرستان در اختیار سپاه و هلال احمر و اداره بهداشت می باشد. دوستان و  آشنایان و فامیل در اولویت توزیع آنان هستند. هر روز تبلیغ می شود که فلان تعداد ماسک تولید شد اما هر جا که می رویم ماسک پیدا نمی شود. معلوم نیست که این ماسکهای تولیدی که صدا و سیما لرستان از آنها صحبت می کند کجا هستند که مردم به آنها دسترسی ندارند. 

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar