17.5.20

امیر حسین رستمی #تهران مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی این مزدور پاسدار تروریست بازنشسته سپاه میباشد که در سمت مدیر عامل این شرکت باصطلاح خیریه با جمع آوری کمک های مالی از خیرین بجای هزینه در مصارف ادعایی، مبالغ اصلی دریافتی را از طریق پاسدار تروریست محسن رضایی و مزدوران لباس شخصی حسین الله کرم و حسین سازور در اختیار سپاه و ارگانهای سرکوب قرار میدهد. این شرکت باصطلاح خیریه با اقدامات نمایشی مثل توزیع موکت و چند کیلو میوه و یا ادعای افتتاح مدارس صوری در مناطق محروم تلاش میکند بر نیت اصلی خود که پشتیبانی از ارگانهای سرکوب و مزدوران سرکوبگر در اعمال سرکوبگرانه شان است سرپوش بگذارد. امیر حسین رستمی همچنین با پاسدار تروریست مزدور علی نیکزاد نماینده فعلی مجلس و رئیس یکی از شرکت های وابسته به ستاد اجرایی فرمان خمینی، روابط مالی گسترده دارد. آدرس: تهران، خیابان طالقانی، خیابان بهارشمالی، بالاتر از بیمارستان امام سجاد، کوچه کوثر، پلاک ۳ شماره تلفن: 02188348979 - 02188324894 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


امیر حسین رستمی #تهران
مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی
این مزدور پاسدار تروریست بازنشسته سپاه میباشد که در سمت مدیر عامل این شرکت باصطلاح خیریه با جمع آوری کمک های مالی از خیرین بجای هزینه در مصارف ادعایی، مبالغ اصلی دریافتی را از طریق پاسدار تروریست محسن رضایی و مزدوران لباس شخصی حسین الله کرم و حسین سازور در اختیار سپاه و ارگانهای سرکوب قرار میدهد.
این شرکت باصطلاح خیریه با اقدامات نمایشی مثل توزیع موکت و چند کیلو میوه و یا ادعای افتتاح مدارس صوری در مناطق محروم تلاش میکند بر نیت اصلی خود که پشتیبانی از ارگانهای سرکوب و مزدوران سرکوبگر در اعمال سرکوبگرانه شان است سرپوش بگذارد.
امیر حسین رستمی همچنین با پاسدار تروریست مزدور علی نیکزاد نماینده فعلی مجلس و رئیس یکی از شرکت های وابسته به ستاد اجرایی فرمان خمینی، روابط مالی گسترده دارد.
 آدرس: تهران، خیابان طالقانی، خیابان بهارشمالی، بالاتر از بیمارستان امام سجاد، کوچه کوثر، پلاک ۳
شماره تلفن:
02188348979 - 02188324894

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar