17.5.20

#بازداشت علی یونسی،‌ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف و برنده طلای المپیاد جهانی #ارسالی 🔻واکنش خواهر علی یونسی به اتهامات بسیج دانشجویی: یا توضیح دهید یا عذرخواهی کنید 🔹خانواده علی یونسی،‌ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف و برنده طلای المپیاد جهانی که در بازداشت به سر می‌برد،‌ ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت او و دلیل بازداشتش، نسبت به اتهام‌های امنیتی که از سوی مسئول بسیج دانشگاه به این دانشجوی بازداشتی مطرح شده، واکنش نشان داد. 🔹آیدا یونسی،‌ خواهر این دانشجوی بازداشتی،‌ روز شنبه ششم اردیبهشت‌ماه با انتشار یک ویدیو در توییتر گفت: «بر اساس کدام قانون می‌توان یک جوان ۲۰ ساله را با ضرب و شتم بازداشت کرده و پدر و مادرش را با صورت خونی شوکه کرد؟» 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#بازداشت علی یونسی،‌ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف و برنده طلای المپیاد جهانی

#ارسالی
🔻واکنش خواهر علی یونسی به اتهامات بسیج دانشجویی: یا توضیح دهید یا عذرخواهی کنید

🔹خانواده علی یونسی،‌ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف و برنده طلای المپیاد جهانی که در بازداشت به سر می‌برد،‌ ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت او و دلیل بازداشتش، نسبت به اتهام‌های امنیتی که از سوی مسئول بسیج دانشگاه به این دانشجوی بازداشتی مطرح شده، واکنش نشان داد.

🔹آیدا یونسی،‌ خواهر این دانشجوی بازداشتی،‌ روز شنبه ششم اردیبهشت‌ماه با انتشار یک ویدیو در توییتر گفت: «بر اساس کدام قانون می‌توان یک جوان ۲۰ ساله را با ضرب و شتم بازداشت کرده و پدر و مادرش را با صورت خونی شوکه کرد؟»

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar