17.5.20

#بیماری_کرونا #ایلام 🔻متاسفانه باز هم کودک همسری تو منطقه ما اتفاق افتاد که دختر به اصرار پدر و مادر تن به ازدواج دهد اما دختر۱۳ساله یا کودک بیچاره، عزمش را جزم کرده بود که به هرطریقی این خفت و ننگ را به جان بی خریدارش ترجیح ندهد و جگر خود را سوراخ کند تا به تازیان و بادیه نشینان دشمنِ کتاب بفهماند ، تعالیم الهی آنها منسوخ شده و هیچ سودی به حال من و من ها ندارد هیچ، بلکه بدین گونه جان گلها و غنچه های نو شکفته‌ی بهاری را میگیرد!!! دختری که بعد از اینکه کورسویی امید را ندید، شوربختانه چندماه پیش خود را با ضرب گلوله مجروح کرد و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان در حالی که درکما بود به کرونا مبتلاشد و بعد از چند روز همان تراژدی غمناک فوتی های این ویروس، در تاریکی و ظلمت شب برای او هم به اجرا درآمد و به خاک سپرده شد. انگار اصلا وجود نداشت. اسم این دختر زینب اعظمی بود. البته پدر و مادرش هم الان به ویروس مبتلا شدن. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#بیماری_کرونا    
#ایلام

🔻متاسفانه باز هم کودک همسری تو منطقه ما اتفاق افتاد که دختر به اصرار پدر و مادر تن به ازدواج دهد اما دختر۱۳ساله یا کودک بیچاره، عزمش را جزم کرده بود که به هرطریقی این خفت و ننگ را به جان بی خریدارش ترجیح ندهد و جگر خود را سوراخ کند تا به تازیان و بادیه نشینان دشمنِ کتاب بفهماند ، تعالیم الهی آنها منسوخ شده و هیچ سودی به حال من  و من ها ندارد هیچ، بلکه بدین گونه جان گلها و غنچه های نو شکفته‌ی بهاری را میگیرد!!!
دختری که بعد از اینکه کورسویی امید را ندید، شوربختانه چندماه پیش خود را با ضرب گلوله مجروح کرد و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان در حالی که درکما بود به کرونا مبتلاشد و بعد از چند روز همان تراژدی غمناک فوتی های این ویروس، در تاریکی و ظلمت شب برای او هم به اجرا درآمد و به خاک سپرده شد. انگار اصلا وجود نداشت.
اسم این دختر زینب اعظمی بود.
البته پدر و مادرش هم الان به ویروس مبتلا شدن.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar