23.5.20

حمید خوددانی #لرستان فعال در فضای مجازی این مزدور با سازمان های اوج و سراج وابسته به سپاه پاسداران همکاری نزدیک دارد. این مزدور در جریان اعتراضات اقدام به شناسایی مردم و جوانان معترض میکرد که باعث دستگیری برخی از معترضین شد. همچنین این مزدور در حراست صدا و سیما مرکز لرستان فعالیت میکند و اقدام به شناسایی پرسنلی میکند که مخالف سیاستهای ضد مردمی این نهاد مییاشند. آیدی تلگرام: @hamid_khoddani پیج اینستاگرام: ‌hamid.khoddani.official اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


حمید خوددانی #لرستان
فعال در فضای مجازی 
این مزدور با سازمان های اوج و سراج وابسته به سپاه پاسداران همکاری نزدیک دارد.
این مزدور در جریان اعتراضات اقدام به شناسایی مردم و جوانان معترض میکرد که باعث دستگیری برخی از معترضین شد.
همچنین این مزدور در حراست صدا و سیما مرکز لرستان فعالیت میکند و اقدام به شناسایی پرسنلی میکند که مخالف سیاستهای ضد مردمی این نهاد مییاشند.
آیدی تلگرام: 
@hamid_khoddani
پیج اینستاگرام:
‌hamid.khoddani.official

اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar