23.5.20

محمدرضا عموزاد #تهران تکمیلی قاضی شعبه ۲۴ بیدادگاه انقلاب تهران این قاضی جنایتکار دادیار اسبق دادسرای زنجان و قاضی اسبق دادگاه کیفری ۲ شهرستان گالکیش بوده است. وی از جمله قضاتی است که ریاست دادگاه های دستگیرشدگان اعتراضات آبانماه ۹۸ را در تهران بر عهده داشت و تا کنون احکام سنگینی را برای فعالین اعتراضات به اتهامات ساختگی « اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور » و « فعالیت تبلیغی علیه نظام» صادر کرده است. آدرس: تهران وی اهل خلیل شهر از توابع شهرستان بهشهر مازندران است و ۱۶ نفر از اقوامش در دستگاه قضایی در رده های بالا کار می کنند از جمله برادرش بنام رضا عموزاد مهدیرجی که مشاور قاضی جنایتکار صلواتی است. اطلاعات تکمیلی از این تروریست سرکوبگر را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


محمدرضا عموزاد  #تهران
تکمیلی

قاضی شعبه ۲۴ بیدادگاه انقلاب تهران
این قاضی جنایتکار دادیار اسبق دادسرای زنجان و قاضی اسبق دادگاه کیفری ۲ شهرستان گالکیش بوده است.
وی از جمله قضاتی است که ریاست دادگاه های دستگیرشدگان اعتراضات آبانماه ۹۸ را در تهران بر عهده داشت و تا کنون احکام سنگینی را برای فعالین اعتراضات به اتهامات ساختگی « اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور » و « فعالیت تبلیغی علیه نظام» صادر کرده است.
آدرس: تهران
وی اهل خلیل شهر از توابع شهرستان بهشهر مازندران است و  ۱۶ نفر از اقوامش در دستگاه قضایی در رده های بالا کار می کنند از جمله برادرش بنام رضا عموزاد مهدیرجی که مشاور قاضی جنایتکار صلواتی است.

اطلاعات تکمیلی از این تروریست سرکوبگر را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar