23.5.20

اسفندیار (صادق) جوشن#رشت #گیلان وی بواسطه پدر خود و همچنین به پاس خوش خدمتی و مزدوری برای حکومت همانند پدر خود وارد فرمانداری رشت شد و سپس به سازمان اتباع خارجه رفت و بعد از پرداخت رشوه و رانت توانست بعنوان بخشدار کوچصفهان منصوب شود و به مدت چهار سال در این سمت پول های مردم را بالا کشید و به فاسدین اقتصادی کوچصفهان تبدیل شد بعد از مدتی با فشارهایی که توسط مردم وارد شد در نهایت از بخشداری اخراج گردید و مجددا به بخش اتباع خارجی منتقل گردید. وی همچنین بمنظور پوشاندن چهره فاسد خود اقدام به مداحی در هیات های مختلف میکند و در حال حاضر از اعضای پایگاه بسیج محل و همچنین هیات مسجد محل میباشد. آدرس: رشت، کوچه دانشگاه همراه: 09113350747 آیدی تلگرام: @Sadegh_Joshan 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


اسفندیار (صادق) جوشن#رشت #گیلان

وی بواسطه پدر خود و همچنین به پاس خوش خدمتی و مزدوری برای حکومت همانند پدر خود وارد فرمانداری رشت شد و سپس به سازمان اتباع خارجه رفت و بعد از پرداخت رشوه و رانت توانست بعنوان بخشدار کوچصفهان منصوب شود و به مدت چهار سال در این سمت پول های مردم را بالا کشید و به فاسدین اقتصادی کوچصفهان تبدیل شد بعد از مدتی  با فشارهایی که توسط مردم وارد شد در نهایت از بخشداری اخراج گردید و مجددا به بخش اتباع خارجی منتقل گردید.
وی همچنین بمنظور پوشاندن چهره فاسد خود اقدام به مداحی در هیات های مختلف میکند و در حال حاضر از اعضای پایگاه بسیج محل و همچنین هیات مسجد محل میباشد.
آدرس: رشت، کوچه دانشگاه
همراه:
 09113350747
آیدی تلگرام:
 @Sadegh_Joshan

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar