23.5.20

سرگرد پاسدارسجاد ذبیحی #فولاد_شهر #اصفهان فرمانده گردان ضد شورش فولادشهر این پاسدار تروریست از مزدورانی است که نقش فعالی در سرکوب اعتراضات در فولادشهر اصفهان دارد. این پاسدار تروریست هم اکنون نیز با در اختیار گرفتن تجهیزات جدید مانند موتور و ماشین ضد شورش که بتازگی تحویل گرفته است در حال آماده سازی و آموزش مزدوران پاسدار وبسیجی تحت امرش برای سرکوب اعتراضات میباشد. این مزدور دارای خودرو MVM مدل X22 رنگ سفید و با پلاک 43ایران161ه 46 میباشد. آدرس: فولادشهر، محلهc1، ساختمانهای هسا، ساختمان اقاقیا همراه:‌ 09136401336 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرگرد پاسدارسجاد ذبیحی #فولاد_شهر #اصفهان
فرمانده گردان ضد شورش فولادشهر 
این پاسدار تروریست از مزدورانی است که نقش فعالی در سرکوب اعتراضات در فولادشهر اصفهان دارد.
این پاسدار تروریست هم اکنون نیز با در اختیار گرفتن تجهیزات جدید مانند موتور و ماشین ضد شورش که بتازگی تحویل گرفته است در حال آماده سازی و آموزش مزدوران پاسدار وبسیجی تحت امرش برای سرکوب اعتراضات میباشد.
این مزدور دارای خودرو MVM مدل X22 رنگ سفید و با پلاک 43ایران161ه 46 میباشد.
آدرس: فولادشهر، محلهc1، ساختمانهای هسا، ساختمان اقاقیا
همراه:‌
09136401336

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar