23.5.20

سرهنگ عبدالله لشگری #بندرعباس #هرمزگان جانشین فرماندهی دریابانی استان هرمزگان این مزدور جنایتکار که قبلا در راسویاب افشا شده است روز گذشته با حمله به لنج صیادانی که برای امرار معاش خود به دریا رفته بودند ۲ تن از صیادان را کشته و ۳ تن دیگر را نیز زخمی میکند و علیرغم جراحت، آنها را بطرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار میدهد. این مزدور سابقه طولانی در جنایت و کشتار و مورد اذیت و آزار قرار دادن مردم در منطقه شرق استان هرمزگان داشته است، ازجمله وی در سال ۹۲ نیز تعداد ۳۵ فروند لنج های مردم را توقیف و مصادره نموده است و بدنبال اعتراضات مردم، آنها را بطرز وحشیانه ای سرکوب و کشتار کرده است. این سرهنگ مزدور همچنین در حملات زیادی علیه مردم در شرق هرمزگان و در سرکوب و کشتن تعداد زیادی از جوانان بلوچ اهل کرگان نیز شرکت داشته است. هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ عبدالله لشگری  #بندرعباس #هرمزگان
جانشین فرماندهی دریابانی استان هرمزگان
این مزدور جنایتکار که قبلا در راسویاب افشا شده است روز گذشته با حمله به لنج صیادانی که برای امرار معاش خود به دریا رفته بودند ۲ تن از صیادان را کشته و ۳ تن دیگر را نیز زخمی میکند و علیرغم جراحت، آنها را بطرز وحشیانه ای  مورد ضرب و شتم قرار میدهد. 
این مزدور سابقه طولانی در  جنایت و کشتار و مورد اذیت و آزار قرار دادن مردم در منطقه شرق استان هرمزگان داشته است، ازجمله وی  در سال ۹۲ نیز تعداد ۳۵ فروند لنج های مردم را توقیف و مصادره نموده است و بدنبال اعتراضات مردم، آنها را بطرز وحشیانه ای سرکوب و کشتار کرده است.
این سرهنگ مزدور همچنین در حملات زیادی علیه مردم در شرق هرمزگان  و در سرکوب و کشتن تعداد زیادی از  جوانان بلوچ اهل کرگان نیز شرکت داشته است. 

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar