17.5.20

سرتیپ پاسدار مهدی عیسی زاده #میاندوآب #آذربایجان_غربی نماینده مجلس وی قبل از اشتغال به چند دوره نمایندگی مجلس از میاندوآب، در سمت های مختلف فرماندهی تیپ، لشگر و قرارگاه در سپاه پاسداران تروریست در کردستان و آذربایجان غربی قرار داشته است . این پاسدار تروریست در گذشته با بسیج نیرو از روستاهای اطراف میاندوآب تعداد زیادی از جوانان و دانش آموزان این منطقه از جمله روستاهای ساتلمش محمدلو و چاربورج را بکشتن داده است. وی همچنین در درگیریهای کردستان عامل کشتار بسیاری از هموطنان کرد بوده است. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرتیپ پاسدار مهدی عیسی زاده  #میاندوآب #آذربایجان_غربی
نماینده مجلس 
وی قبل از اشتغال به چند دوره نمایندگی مجلس از میاندوآب، در سمت های مختلف فرماندهی تیپ، لشگر و قرارگاه در سپاه پاسداران تروریست در کردستان و آذربایجان غربی  قرار داشته است . 
این پاسدار تروریست در گذشته با بسیج نیرو از روستاهای اطراف میاندوآب تعداد زیادی از جوانان و دانش آموزان  این منطقه از جمله روستاهای ساتلمش محمدلو و چاربورج را بکشتن داده است.
وی همچنین در درگیریهای کردستان عامل کشتار بسیاری از هموطنان کرد بوده است.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar