17.5.20

پاسدار تروریست سپاه سیدعلی حسینی #رشت #گیلان #اختصاصی_راسویاب پاسدار تروریست سیدعلی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت وی سرتیپ بازنشسته سپاه و رییس سابق ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان است که با سفارش خامنه ای به سمت مدیرعامل آسایشگاه سالمندان گمارده شد و بدلیل خویشاوندی با امام جمعه رشت و داشتن رابطه نزدیک با سپاه، علاوه بر دزدی های کلان، چماق اخراج را بر روی سر کارکنان قراردادی آسایشگاه سالمندان نگهداشته و با حقوق ناچیزی از آنان بیگاری می کشد. وی اخیراً در یک اقدام بیشرمانه قصد دارد که نیمی از حقوق بیش از ۴۰ تن از کارکنان آسایشگاه سالمندان را مصادره کند. سیدعلی حسینی به دنبال امضاء قراردادی با کارکنان آسایشگاه است که بر اساس آن، فیش حقوق به طور کامل به کارکنان پرداخت می شود اما آنها بلافاصله بعد از دریافت حقوق، بایستی نیمی از حقوق خود را برای تامین هزینه های آسایشگاه به او بازگردانند. حسینی کارکنان آسایشگاه را تهدید کرده است که چنانچه کسی در این رابطه اطلاع رسانی کند از کار اخراج خواهد شد. این اقدام وقیحانه پاسدار حسینی در حالی صورت می گیرد که کارکنان را بشدت زیر فشار قرار داده تا این قرارداد را امضاء نمایند. اداره کار و بیمه نیز در مورد این اقدام حسینی سکوت کرده است. هر گونه اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🔵آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان ـ‌ رشت 🔸این آسایشگاه در دهه چهل شمسی توسط پزشک و نیکوکار ایرانی بنام محمدرضا حکیم زاده لاهیجی و آرسن میناسیان از ارامنه گیلان و نیکوکار بنام ایرانی ارمنی تبار تاسیس شد. از محمدرضا حکیم زاده به عنوان پدر آسایشگاه های معلولان و سالمندان ایران یاد می شود. دکتر حکیم زاده پس از سالها تلاش در امر نیکوکاری، در سال ۱۳۵۸ دارفانی را وداع گفت. 🔸آرسن میناسیان دارو ساز تجربی و ملقب به «مسیح گیلان» با کمک محمدرضا حکیم زاده و چند نیکوکار دیگر اولین کلنگ خانه سالمندان و معلولین ایران را در سلیمانداراب رشت در نزدیکی مزار میرزا کوچک خان زدند. مسیو آرسن در ۱۴ فروردین ۵۶ چشم از جهان فروبست.


پاسدار تروریست سپاه سیدعلی حسینی #رشت #گیلان
#اختصاصی_راسویاب
پاسدار تروریست سیدعلی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت
وی سرتیپ بازنشسته سپاه و رییس سابق ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان است که با سفارش خامنه ای به سمت مدیرعامل آسایشگاه سالمندان گمارده شد و بدلیل خویشاوندی با امام جمعه رشت و داشتن رابطه نزدیک با سپاه، علاوه بر دزدی های کلان، چماق اخراج را بر روی سر کارکنان قراردادی آسایشگاه سالمندان نگهداشته و با حقوق ناچیزی از آنان بیگاری می کشد.
وی اخیراً در یک اقدام بیشرمانه قصد دارد که نیمی از حقوق بیش از ۴۰ تن از کارکنان آسایشگاه سالمندان را مصادره کند.
سیدعلی حسینی به دنبال امضاء قراردادی با کارکنان آسایشگاه است که بر اساس آن، فیش حقوق به طور کامل به کارکنان پرداخت می شود اما آنها بلافاصله بعد از دریافت حقوق، بایستی نیمی از حقوق خود را برای تامین هزینه های آسایشگاه به او بازگردانند.
حسینی کارکنان آسایشگاه را تهدید کرده است که چنانچه کسی در این رابطه اطلاع رسانی کند از کار اخراج خواهد شد.
این اقدام وقیحانه پاسدار حسینی در حالی صورت می گیرد که کارکنان را بشدت زیر فشار قرار داده تا این قرارداد را امضاء نمایند.
اداره کار و بیمه نیز در مورد این اقدام حسینی سکوت کرده است. 
هر گونه اطلاعات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.
🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

🔵آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان ـ‌ رشت

🔸این آسایشگاه در دهه چهل شمسی توسط پزشک و نیکوکار ایرانی بنام محمدرضا حکیم زاده لاهیجی و آرسن میناسیان از ارامنه گیلان و نیکوکار بنام ایرانی ارمنی تبار تاسیس شد.
از محمدرضا حکیم زاده به عنوان پدر آسایشگاه های معلولان و سالمندان ایران یاد می شود. دکتر حکیم زاده پس از سالها تلاش در امر نیکوکاری، در سال ۱۳۵۸ دارفانی را وداع گفت.
🔸آرسن میناسیان دارو ساز تجربی و ملقب به «مسیح گیلان» با کمک محمدرضا حکیم زاده و چند نیکوکار دیگر اولین کلنگ خانه سالمندان و معلولین ایران را در سلیمانداراب رشت در نزدیکی مزار میرزا کوچک خان زدند.
مسیو آرسن در ۱۴ فروردین ۵۶ چشم از جهان فروبست.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar