17.5.20

#بیماری_کرونا #شهرضا #اصفهان 🔻از نزدیکانمان چند نفری بر اثر کرونا فوت کردند ولی پزشک قانونی علت را چیز دیگری اعلام کرده است. 🔻در شهرضا نه ماسک ، نه الکل و نه هیچ چیز دیگری گیر نمیاد و گرانی هم بیداد میکند. 🔻یک نفر در شهر ما زباله گردی میکرد. اون هم مبتلا شده به کرونا شد و چند هفته پیش آمدند و وی را از خانه اش بردند. 🔻در شهر مبتلا بسیار زیاد است، بسیار خطرناک شده و زیاد. 🔻پدر دوستم بر اثر کرونا فوت کرده در بیمارستان در اصفهان، ولی بهشون گفتند مشکل کلیوی و عفونت داشته است، یعنی اصلا جزو آمار فوتی های کرونا به حساب نمیگذارند. 🔻در شهرضا چند پاسدار سپاه هم در هفته های قبل فوت کردند که یکی از آنها اهل یاسوج بوده و در خانه اش قرنطینه بوده. خانوادش را میفرستند یاسوج و چند سرباز را میگذارند پرستار او ولی دست آخر به درک واصل شده است. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#بیماری_کرونا    
#شهرضا #اصفهان
🔻از نزدیکانمان چند نفری بر اثر کرونا فوت کردند ولی پزشک قانونی علت را چیز دیگری اعلام کرده است. 
🔻در شهرضا نه ماسک ، نه الکل  و نه  هیچ چیز  دیگری گیر نمیاد و گرانی هم بیداد میکند.
🔻یک نفر در شهر ما  زباله گردی میکرد. اون هم مبتلا شده به کرونا شد و چند هفته پیش آمدند و وی را از خانه اش بردند. 
🔻در  شهر مبتلا  بسیار زیاد است، بسیار خطرناک شده و زیاد.
🔻پدر دوستم بر اثر کرونا فوت کرده در بیمارستان در اصفهان، ولی بهشون گفتند مشکل کلیوی و عفونت داشته است، یعنی اصلا جزو آمار فوتی های کرونا به حساب  نمیگذارند.
🔻در شهرضا چند پاسدار سپاه هم در هفته های قبل فوت کردند که یکی از آنها  اهل یاسوج بوده و در خانه اش قرنطینه بوده.  خانوادش را میفرستند یاسوج و چند سرباز را میگذارند پرستار او  ولی دست آخر به درک واصل شده است.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar