17.5.20

ستوان سوم پاسدار محمد احمدی #اندیشه #تهران این مزدور تروریست در جریان اعتراضات آبانماه ۹۸ در پوشش لباس شخصی و وارد شدن در صفوف معترضین اقدام به شناسایی مردم و جوانان می کرد و در همکاری با سایر مزدوران لباس شخصی حاضر در صحنه مردم معترض را دستگیر و با ضرب و شتم به داخل ماشین های مزدوران سرکوبگر می انداخت. این پاسدار تروریست مزدور از نوچه های آخوند مروج امام جمعه فاسد سابق شهرجدید اندیشه و سرگرد پاسدار تروریست میرزایی می باشد. پاتوق اصلی این مزدور در پایگاه بسیج مزار شهدای گمنام شهر جدید اندیشه فاز۴ می باشد. هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


ستوان سوم پاسدار محمد احمدی #اندیشه  #تهران
این مزدور تروریست در جریان اعتراضات آبانماه ۹۸ در پوشش لباس شخصی  و وارد شدن در صفوف معترضین اقدام به شناسایی مردم و جوانان می کرد و در همکاری با سایر مزدوران لباس شخصی حاضر در صحنه مردم معترض را دستگیر و با ضرب و شتم به داخل ماشین های مزدوران سرکوبگر می انداخت.
این پاسدار تروریست مزدور از نوچه های آخوند مروج  امام جمعه فاسد سابق شهرجدید اندیشه و سرگرد پاسدار تروریست میرزایی می باشد. 
پاتوق اصلی این مزدور در پایگاه بسیج مزار شهدای گمنام شهر جدید اندیشه فاز۴ می باشد. 

هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar