23.5.20

سرهنگ پاسدار بازنشسته رضا توکلی #ازنا #لرستان از فرماندهان سابق اطلاعاتی سپاه ناحیه ازنا این پاسدار تروریست در سرکوب مردم و جوانان در شهرستان ازنا نقش زیادی ایفا کرده است و با اقداماتش باعث دستگیری تعداد زیادی از مردم که مخالف نظام هستند شده است. این پاسدار تروریست علیرغم بازنشستگی همچنان به فعالیت های مزدوری خود در ایجاد فضای ترس و سرکوب در بین مردم ازنا ادامه میدهد . همچنین دوتن از پسران وی نیز از پاسداران مزدور در این شهرستان میباشند. هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدوران را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ پاسدار بازنشسته رضا توکلی #ازنا #لرستان
از فرماندهان سابق اطلاعاتی سپاه ناحیه ازنا 
این پاسدار تروریست در سرکوب مردم و جوانان در شهرستان ازنا نقش زیادی ایفا کرده است و با اقداماتش باعث دستگیری تعداد زیادی از مردم که مخالف نظام هستند شده است.
این پاسدار تروریست علیرغم بازنشستگی همچنان به فعالیت های مزدوری خود در ایجاد فضای ترس و سرکوب در بین مردم ازنا ادامه میدهد .
همچنین دوتن از پسران وی نیز از پاسداران مزدور در این شهرستان میباشند.

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدوران را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar