17.5.20

پاسدار تروریست نصیر اعتمادی #میاندوآب #آذربایجان_غربی رئیس دفتر سرتیپ پاسدار تروریست مهدی عیسی زاده نماینده کنونی مجلس از میاندوآب وی درگذشته مسئول عملیات سپاه شهرستان میاندوآب بوده است. همچنین این مزدور تروریست در زمانی که فرمانده قرارگاه استانی بوده است بدستور سردار تروریست مهدی عیسی زاده با توپ باران مناطق کرد نشین و به گلوله بستن کولبران باعث کشته شدن هموطنان کرد شده است. آدرس منزل: تهران، خیابان طالقانی، کوچه شهید خلوتی، ساختمان آراز اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


پاسدار تروریست نصیر اعتمادی
 #میاندوآب  #آذربایجان_غربی
رئیس دفتر سرتیپ پاسدار تروریست مهدی عیسی زاده نماینده کنونی مجلس از میاندوآب
وی درگذشته مسئول عملیات سپاه شهرستان میاندوآب بوده است. همچنین این مزدور تروریست در زمانی که فرمانده قرارگاه استانی بوده است بدستور سردار تروریست مهدی عیسی زاده با توپ باران مناطق کرد نشین و به گلوله بستن کولبران باعث کشته شدن هموطنان کرد شده است.  
آدرس منزل: تهران، خیابان طالقانی، کوچه شهید خلوتی، ساختمان آراز

اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar