17.5.20

#بیماری_کرونا 🔹آیا وقتی اختلاس ها و دزدیهای نجومی در کشور صورت می گیرد مجاز به پرداخت قبوض آب و برق و گاز و ... هستیم؟ 🔹با چه توجیهی بایستی ملزم به پرداخت قبوض باشیم؟ به اظهارات زیر توجه کنید


#بیماری_کرونا    

🔹آیا وقتی اختلاس ها و دزدیهای نجومی در کشور صورت می گیرد مجاز به پرداخت قبوض آب و برق و گاز و ... هستیم؟
🔹با چه توجیهی بایستی ملزم به پرداخت قبوض باشیم؟


به اظهارات زیر توجه کنید:
🔴عادل آذر رئیس دیوان محاسبات: 
«مجموع ارزی که در سال ۹۷ به واردکنندگان کالا داده شده ۳۱میلیارد دلار بوده که از این رقم حدود ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار که بایستی صرف واردات کالا می‌شده، اما هیچ کالایی وارد نشده و تنها ۲هزار میلیارد تومان آن بازگشته است.».
🔴روحانی شیاد:
 «این خیلی بده برای ما که یک دستگاه نظارتی بیاد یه حرفی بزنه و اون حرف منطبق نباشه»!!
🔴نماینده مجلس: 
«امروز بیش از ۱۰میلیون خانوار در کشور به نان شب محتاج هستند».
🔴حسین راغفر کارشناس اقتصادی: 
«۲۰میلیارد دلار در جریان یک فساد بزرگ از کشور خارج شد و کسی هم در این رابطه پاسخگو نیست».
🔴نماینده مجلس: 
«ملت شریف ایران، در یک پویش مردمی، نذورات خود برای اعیاد شعبانیه را صرف رسیدگی به خانواده‌هایی کنند که درآمد آنها متأثر از شیوع ویروس کرونا صفر شده است...»
🔴سایت رهبر معظم انقلاب!!: 
«پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم گزینه کمک مالی به آسیب دیدگان از کرونا را فعال کرد. علاقمندان با ورودی به سایت و مراجعه به قسمت پرداخت وجوهات شرعی، قسمت کمک به آسیب‌دیدگان کرونا را انتخاب کنند.»
🔴خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش: 
«به فکر ساخت زیردریایی هسته‌یی هستیم و در ساخت زیردریایی های بزرگ‌تر از فاتح این قابلیت در وزارت دفاع به‌صورت بومی وجود دارد. موضع (نظام) در بحث انرژی اتمی مشخص است و بارها خامنه‌ای بر صلح‌آمیز بودن آن تأکید داشتند».
🔴نماینده مجلس: 
چرا از منابع در اختیار حکومت هم‌چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و آستان قدس رضوی استفاده نمی‌شود؟.
🔴محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز:
«براساس آخرین مصوبه دولت قبوض گاز مشترکان در سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه باید به صورت تجمعی و یکجا به همراه قبض خردادماه پرداخت شود.»

🔹در چنین شرایط، وظیفه ما چیست و چه باید کرد؟
🔹چهل سال دزدی و اختلاس و غارت اموال مردم و سرمایه های کشور به ما می آموزد که هیچ توجیهی برای پرداخت قبوض خدماتی آنهم در چنین شرایط اقتصادی وجود ندارد.
🔹دولت و نظام در فکر جیب خویش است.
🔹دولت با کسری بودجه بسیار شدیدی روبرست، تنها درآمدش فروش بنزین ۳ هزار تومانی است. با قرنطینه، چنین درآمدی نصیب دولت نخواهد شد. بین ماندن در قرنطینه جهت حفظ سلامت مردم و برداشتن قرنطینه که همان فرستادن مردم به زمین مین گذاری شده کرونا است، گزینه برداشتن قرنطینه و به کام مرگ فرستادن مردم را انتخاب کرد.
🔹چرا تاوان تحریم های نظام که صرفا به دلیل چهل سال جنگ طلبی در منطقه و تامین مخارج نیروهای تروریستی نیابتی و صنعت موشک سازی بوده را مردم ستمدیده ایران باید بپردازند؟
🔹ما می توانیم دولت و این نظام را تحریم کنیم؛ بنزین نخریم،‌ از فروشگاه های زنجیره ای دولتی و وابسته به سپاه خرید نکنیم، قبوض آب و برق و تلفن و گاز را نپردازیم و ...
🔹خواهید دید که مردم در اوج همبستگی و وحدت،‌ توان به زانو در آوردن دولت و براندازی نظام را خواهند داشت.
🔹آیا در برابر اتحاد و همدلی سران نظام!! برای چهل سال دزدی و غارت سرمایه های میهن مان، ما مردم نخواهیم توانست که متحد شده و این نظام را به زانو در آوردیم؟

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar