23.5.20

حمید موسیوند #بروجرد #لرستان بسیجی این مزدور از ارا‌‌ذل و اوباشی است که بهمراه برادرش حسن موسیوند کارمند شهرداری در بروجرد اقدام به زورگیری از مردم میکنند و در سرکوب اعتراضات در بروجرد نقش فعالی دارند. وی همچنین در اعتراضات آبان ماه درحالیکه که مجهز به تجهیزات بود اقدام به ضرب و شتم مردم و جوانان در میدان تختی بروجرد میکرد. این مزدور با بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دربروجرد نیز برای سرکوب دانشجویان همکاری میکند. آدرس: بروجرد، خیابان سعدی، کلاه فرنگی اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


حمید موسیوند #بروجرد #لرستان
بسیجی
این مزدور از ارا‌‌ذل و اوباشی است که بهمراه برادرش حسن موسیوند کارمند شهرداری در بروجرد اقدام به زورگیری از مردم میکنند و در سرکوب اعتراضات در بروجرد نقش فعالی دارند.
وی همچنین در اعتراضات آبان ماه درحالیکه که مجهز به تجهیزات بود اقدام به ضرب و شتم مردم و جوانان در میدان تختی بروجرد میکرد. 
این مزدور با بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دربروجرد نیز برای سرکوب دانشجویان همکاری میکند.
آدرس: بروجرد، خیابان سعدی، کلاه فرنگی

اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar