17.5.20

مهران قاسمی #اندیشه #تهران بسیجی مزدور پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امام علی در شهر اندیشه فاز ۳ این مزدور بسیجی در جریان اعتراضات آبانماه ۹۸ در شهر جدید اندیشه اقدام به تهیه فیلم و عکس و شناسایی جوانان و مردم معترض میکرد. پاتوق این مزدور و سایر مزدوران در عکس، روزهای جمعه هنگام برگزاری نمازجمعه در مسجد امام علی فاز ۳ روبروی شهرداری شهر جدید اندیشه میباشد. اطلاعات تکمیلی از این سه مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


مهران قاسمی #اندیشه #تهران
بسیجی مزدور پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امام علی در شهر اندیشه فاز ۳
این مزدور بسیجی در جریان اعتراضات آبانماه ۹۸ در شهر جدید اندیشه اقدام به تهیه فیلم و عکس و شناسایی جوانان و مردم معترض میکرد.
پاتوق این مزدور و سایر مزدوران در عکس، روزهای جمعه هنگام برگزاری نمازجمعه در مسجد امام علی فاز ۳ روبروی شهرداری شهر جدید اندیشه میباشد. 

اطلاعات تکمیلی از این سه مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar