17.5.20

محمد فلاح نژاد #دورود #لرستان بسیجی عضو گردان امام حسین سپاه دورود این مزدور معروف به محمد خانم از مزدورانی است که در جریان اعتراضات دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در دورود اقدام به فیلمبرداری از معترضین و شناسایی آنها میکرد و جوانان و مردمی که در صفوف معترضین بودند را به اطلاعات سپاه معرفی میکرد. وی همچنین با سرهنگ پاسدار تروریست کریم نریمانی و سرهنگ پاسدار تروریست علی عباس حاجیوند مسئول اسبق اطلاعات ناحیه دورود ارتباط داشته و برای آنها مخبری میکرد. آدرس: دورود، روستای سیاهکله شماره: 09014837390 - 09396653469 اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


محمد فلاح نژاد #دورود #لرستان
بسیجی عضو گردان امام حسین سپاه دورود 
این مزدور معروف به محمد خانم از مزدورانی است که در جریان اعتراضات دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در دورود اقدام به فیلمبرداری از معترضین و شناسایی آنها میکرد و جوانان و مردمی که در صفوف معترضین بودند را به اطلاعات سپاه معرفی میکرد.
وی همچنین با سرهنگ پاسدار تروریست کریم نریمانی و سرهنگ پاسدار تروریست علی عباس حاجیوند مسئول اسبق اطلاعات ناحیه دورود ارتباط داشته و برای آنها مخبری میکرد.
آدرس: دورود، روستای سیاهکله
شماره:
 09014837390 - 09396653469

اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar