17.5.20

#بیماری_کرونا #قم 🔻الان در قم مثل قبل ترافیک است و مثل روال همیشگی عادی شده است و همه‌چیز به روال قبل برگشته. برای مردم عادی شده مثلا میان پنیر میخرن کیلویی، اصلاً براشون مهم نیست دستت بخوره یا نه، نانوایی هم همینطور. 🔻وضعیت از این چیزا دیگه گذشته و اوضاع خرابتر از این حرفهاست. وقتی نداشته باشی چه مرگ چه زندگی برات فرقی نداره. 🔻آمار تلفات هم خیلی بالاست. فقط سمت ما ۱۷نفر مردن که ما ۵تارو میشناسیم. در یک بیمارستان مینیمم روزی ۵نفر یا ۴نفر فوتی هست ولی بیش از این حرفهاست. خیلی ها که می میرند اکثراً بابت کرونا بوده فقط یکیشون بابت تصادف بوده. مثلا خودم در یک بیمارستان برای یک روز ۵تا جنازه که تاریخ فوت روی پلاستیک جسد بود دیدم. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#بیماری_کرونا    
#قم 

🔻الان در قم مثل قبل ترافیک است و مثل روال همیشگی عادی شده است  و همه‌چیز به روال قبل برگشته. برای مردم عادی شده مثلا میان پنیر میخرن کیلویی، اصلاً براشون مهم نیست دستت بخوره یا نه، نانوایی هم همینطور.
🔻وضعیت از این چیزا دیگه گذشته و اوضاع خرابتر از این حرفهاست. وقتی نداشته باشی چه مرگ چه زندگی برات  فرقی نداره.
🔻آمار تلفات هم خیلی بالاست. فقط سمت ما ۱۷نفر مردن که ما ۵تارو میشناسیم. در یک بیمارستان  مینیمم روزی ۵نفر یا ۴نفر فوتی هست ولی بیش از این حرفهاست. خیلی ها که می میرند اکثراً بابت کرونا بوده فقط یکیشون بابت تصادف بوده. مثلا خودم در یک بیمارستان برای یک روز  ۵تا جنازه که تاریخ فوت روی پلاستیک جسد بود دیدم.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar