17.5.20

#بیماری_کرونا #مریوان #کردستان 🔻در شرایطی که تحریم‌های خارجی صادرات نفت رژیم را به شدت کاهش داده و اقتصاد نظام در حال فروپاشی قرار دارد و حکومت از هر دری دزدی و گدایی می‌کند، ما مردم برانداز نیز در داخل کشور باید تحریم‌هایی داخلی را علیه حکومت و منابع کسب درآمد آن شروع کنیم تا پروسه براندازی را تسریع کنیم. 🔻تحریم فروشگاه‌های حکومتی وابسته به دولت و سپاه، بایکوت کالاهای تبلیغی از صدا و سیما، عدم پرداخت قبوض خدماتی و به حداقل رساندن خرید بنزین و... درآمدهای این رژیم منفور را کاهش می‌دهد و ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند. 🔻کسانی که مدام دم از مبارزه‌ی مدنی می‌زنند، وقت آن رسیده که با این کمپین همراهی کنند تا آنرا سراسری کرده و ضربه‌ای کاری به حکومت بزنیم. #از_فروشگاههای_حکومتی_نخرید #بایکوت_کالاهای_تبلیغی_در_صداوسیما #دستفروشها_را_دریابید 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#بیماری_کرونا    
#مریوان #کردستان

🔻در شرایطی که تحریم‌های خارجی صادرات نفت رژیم را به شدت کاهش داده و اقتصاد نظام در حال فروپاشی قرار دارد و حکومت از هر دری دزدی و گدایی می‌کند، ما مردم برانداز نیز در داخل کشور باید تحریم‌هایی داخلی را علیه حکومت و منابع کسب درآمد آن شروع کنیم تا پروسه براندازی را تسریع کنیم.
🔻تحریم فروشگاه‌های حکومتی وابسته به دولت و سپاه، بایکوت کالاهای تبلیغی از صدا و سیما، عدم پرداخت قبوض خدماتی و به حداقل رساندن خرید بنزین و... درآمدهای این رژیم منفور را کاهش می‌دهد و ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند.
🔻کسانی که مدام دم از مبارزه‌ی مدنی می‌زنند، وقت آن رسیده که با این کمپین همراهی کنند تا آنرا سراسری کرده و ضربه‌ای کاری به حکومت بزنیم.
#از_فروشگاههای_حکومتی_نخرید
#بایکوت_کالاهای_تبلیغی_در_صداوسیما
#دستفروشها_را_دریابید

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar